Op deze pagina volgt u al het nieuws rondom ons eigen Lenssen Advies Helden Tournament. Zodra er nieuws te melden is kunt u het in onderstaand nieuwsoverzicht terugvinden.

/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/Naamloos%20%2844%29_0.png?h=42195838&itok=CCrH5iXv

Helden tournament nieuws

Helden Tournament 2025

Na het mooie succes afgelopen maart hebben we besloten om een vervolg te geven aan het Helden Tournament. Op zondag 30 maart 2025 zal de 2de editie plaatsvinden van het Helden Tournament, georganiseerd door Judoclub Helden.

Zet de datum alvast in je agenda! Ons toernooi is te vinden op JBN toernooi. De uitnodigingen zullen ook dit jaar weer worden verstuurd aan alle clubs. Daarnaast zullen deze uitnodigingen ook op de website en de social media kanalen worden gepubliceerd.  Volg ons via Helden Tournament.

Eerste editie Lenssen Advies Helden Tournament groot succes

Afgelopen zondag 3 maart ligt al weer een paar dagen achter ons. We kunnen als Judoclub Helden terugkijken op een zeer geslaagde editie van ons eigen toernooi. Het toernooi is in zijn algemeenheid zeer goed verlopen. Op korte termijn gaan we evalueren en kijken naar een nieuwe datum voor de 2de editie in 2025.  We zijn immers voornemens om ook in 2025 weer een Helden Tournament te organiseren.

Namens de organisatie willen we onze sponsoren, de scheidsrechters en al onze eigen vrijwilligers super bedanken voor hun geweldige bijdrage.  Ook willen we alle deelnemende clubs en verenigingen hartelijk bedanken voor hun deelname en positieve inbreng. We hopen jullie dan ook in 2025 weer allemaal te mogen verwelkomen!

Zodra de datum voor het Helden Tournament 2025 bekend is horen jullie van ons!