/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/DSC_0582.jpg?h=dd03e487&itok=EDSMfQCn

In verband met onze drie nominaties op het sportgala zijn er vrijdag 12 april geen trainingen!

Op zaterdag 13 april worden de trainingen in verband met de door ons georganiseerde Interne competitie weer hervat in Spothal Piushof te Panningen.

Zaterdag 6 april gaan de training tot 12.30 uur gewoon door.
Alleen de wedstrijdtraining van 12.30 uur tot 13.30 uur vervalt i.v.m. het ouder-kind judo.

Zaterdag 13 april trainen we in de Piushal i.v.m. de Interne Competitie die start om 13.00 uur.
Ook nu zal de wedstrijdtraining van 12.30 uur tot 13.30 uur komen te vervallen.

Zaterdag 27 april is er géén training i.v.m. Koningsdag. De Riet is die dag gesloten.

Op woensdag 20 maart mogen we in samenwerking met Cultuurpad een Judo clinic verzorgen voor kinderen van groep 5 tot en met groep 8 op Basisschool de Liaan in Helden.

Na afloop van ons toernooi zijn een aantal kledingstukken en attributen achtergebleven in de kleedlokalen en de zaal.

Herkent u een van de kledingstukken of attributen als uw eigendom dan vernemen we dat graag.

In 2024 bestaat Judoclub Helden alweer 50 jaar. Voor ons archief zijn we op zoek naar beeldmateriaal waarop onze helden zijn vastgelegd. Met name zijn we op zoek naar beelden uit het analoge tijdperk.

Mocht u over beeldmateriaal beschikken horen wij dat natuurlijk graag. U kunt een mail sturen naar tomvansundert@judoclubhelden.nl en we nemen z.s.m contact met u op.