/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/IMG-20230917-WA0039.jpg?h=f945300f&itok=7arfLsnf

Wat een super gaaf weekend hebben we weer mogen beleven bij Judoclub Helden. Met ruim 50 leden zijn we weer afgereisd naar de vertrouwde survival locatie in de Belgische Ardennen. Na enkele jaren we terug op "onze" survival locatie! Aldaar aangekomen werden we super ontvangen door zeer professionele en enthousiaste begeleiders van Project Ruig. Met een super gevarieerd programma werden we getrakteerd op erg gave uitdagingen. Oprecht een RUIG weekend waarin iedereen zijn/haar grenzen weer heeft kunnen verleggen. In de bijgevoegde fotorapportage (niet chronologisch) een sfeerimpressie van dit geweldige weekend.

Het weekend werd afgesloten met een heerlijk frietje bij Plaza Beringe!!

Namens leden, trainers en bestuur willen we Project Ruig super bedanken voor het geweldige weekend! HET WAS ECHT RUIG..

Ook Plaza Beringe super bedankt dat we ons weekend heerlijk bij jullie hebben kunnen afsluiten!

De organisatie door Mirjon en Erik was ook weer fantastisch verzorgd!

Een fotoverslag vind je hier!

Verenigingsnieuws