/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/Naamloos%20%2849%29_0.png?h=da81616b&itok=SfTpwsa7

Zondag 19 November hebben we met een hele delegatie weer en wind getrotseerd om de Jumbo Spek de Kas in ontvangst te nemen. Elk jaar weer een verassing wat het eindbedrag zal worden. Op een drukke parkeerplaats werden alle deelnemers op volgorde naar voren geroepen om hun verdiende cheque op te halen.

Door onze aanwezige judoka's werd een super vette demo gegeven op het plein, helaas dit jaar geen extra cheque voor de beste act tijdens de uitreikingen. Maar we hebben de velen aanwezigen kunnen laten zien wat judo is en waar we als club voor staan!

Judoclub Helden zat dicht tegen de top 10 aan, 11de op precies te zijn met een bedrag van 735,45 euro. We willen iedereen die ons zijn/haar vouchers heeft gegund hartelijk danken voor jullie steun aan onze vereniging. Daarnaast willen we natuurlijk Harald & Ilse van Beek van Jumbo Panningen ook hartelijk danken voor deze mooie actie.

Alle vrijwilligers ook hartelijk dank voor jullie inzet, een speciaal woord van dank gaan uit naar Ruud Lucker en Erwin Hesen.

Verenigingsnieuws