Ingediend door Frans Manders op
/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/IMG_1280_0.jpg?h=e66332b8&itok=bGtttF75

Een druk weekend werd voor Judoclub Helden succesvol afgesloten in Amby-Maastricht. Maar liefst 32 judoka’s kwamen in actie en 28 prijzen werden er in de wacht gesleept.
Noa Janssen en Luna Lucker verdienden de pluim van de dag met hun prestaties. Zij werden eerste na vijf partijen judo. Eerste plaatsen waren er ook voor Kevin Janssen, Viggo Wilms, Dirk Peeters, Roy Franssen, Jort Korten, Eefje Moors, Sjoerd Horvath en Tom van Dijk. Tweede werden Jeroen Franssen, Bram Timmermans, Owen van Dijk, Rik Aendekerk, Jarno Hoenson, Dali Lucker, Anouk Verstraeten, Diego Coopmans, Cas Janssen, Artoer Makartjan, Mark van Dijk en Darrell van Dijk. Bronzen medailles waren er voor Sven Hoenson, Joris Moors, Umberto Coopmans, Sander Peeters en Daan Riethorst. Guus Stammen moest met een blessure opgeven. Net buiten de prijzen vielen Guus Timmermans, Janine Janssen, Suus Horvath en Daan Dericks. Ook de sportiviteitsprijs werd mee naar Helden genomen. Allemaal proficiat met de prijzen, inzet en sportiviteit.