/sites/default/files/styles/ba/public/2024-01/Naamloos%20-%202024-01-22T132850.297.png?h=684bc1d6&itok=Rcu630Fi

Op zaterdag 20 januari 2024 hebben we met een super aantal van 46 judoka's deelgenomen aan de Interne Competitie. Dit keer georganiseerd door onszelf in de Sporthallen Piushof Panningen. Met een geweldige opkomst van 212 judoka's werd gestart aan de wedstrijden. Voor een aantal judoka's weer de eerste stappen op de wedstrijdmat. De Interne competitie blijft de kweekvijver voor nieuwe wedstrijdjudoka's. Op een leuke manier kennismaken met de wedstrijdsport, en dat voor volle tribunes en voor het oog van twee Topjudoka's Ivo Verhorstert en onze eigen Mark van Dijk Judo. Beiden ook ooit hun eerste stappen gezet op de IC en nu komend weekend deelnemer aan de Grand Prix in Portugal. Als club zijn we natuurlijk ook super trots op het feit dat er gewoon 46 JCH judoka's deelnemen aan deze wedstrijdvorm. We hebben mooie wedstrijden gezien waar de energie en het enthousiasme werkelijk vanaf spatte! Onze judoka's lieten mooi aanvallend judo zien waarmee weer veel mooie punten werden gescoord. Dit leverde uiteindelijk veel podiumplaatsen op. 1ste plaats: Silke, Giovanni, Seb, Jesse, Anouk, Dylano, Neal, Daan, Franek, Guus S en Guusje. 2de plaats: Ayden, Danee, Bram, Owen, Cyriel, Maxim, Angie, Toon, Finn, Raf, Damian, Delia, Tess en Matthias! 3de plaats: Abdul, Faas, Daan, Mirthe, Lucas, Esmee, Daan, Fer, Fenne, Jens, Sofie, Sef, Kevin, Guus T, Milan, Meis, Senn, Mats, Jort, Kyara en Sven. Allemaal gefeliciteerd met jullie prestaties! Van deze interne competitie zijn natuurlijk weer foto's gemaakt. De foto's van Jack Kok fotografie zijn hier te vinden. De foto's gemaakt door JCH zijn in deze link te vinden.