/sites/default/files/styles/ba/public/2023-11/JJCL.jpg?h=ec627ac0&itok=qcSEOugg

Op zaterdag 4 november heeft Judoclub Helden met maar liefst 5 teams deelgenomen aan de JJCL (teamwedstrijden) te Velden. Het blijft een echt top format waar kinderen onze mooie sport ook in teamverband kunnen bedrijven.
Dit jaar met 2 jongens en 2 meisjes teams -12 jaar en een heren team -15 jaar.
Bij de heren tot 15 jaar werd hard geknokt en 2 maal met het team gewonnen, een mooie 2e plek. De teams van Budoclub Horst en Judoteam 077 werden verslagen en het team Hercules was nog een maatje te groot.
De jongens tot 12 jaar team 1 wist eveneens 2 maal te winnen waardoor zij ook 2e werden in hun poule. Jongens 1 won van Budoclub Oud Geleen en Judoteam 077 ook hier was Hercules deze 1ste wedstrijddag sterker.
Het 2e team bij de jongens tot 12 jaar wist op mat 2 knap 1 partij te winnen waardoor ze op mat 2 mogen blijven staan.
De meisjes tot 12 jaar waren deze dag oppermachtig en beide teams wisten al hun wedstrijden te winnen. Omdat er maar 1 poule is bij de meisjes tot 12 jaar moest een onderlinge partij beslissen wie de dagkampioen werd. Deze onderlinge wedstrijd werd met 3-2 gewonnen door Team 1. Alle andere teams werden overtuigend verslagen door onze meiden! Het dagkampioenschap ging met meisjes -12 team 1 mee naar Helden!

Een fotoverslag van de JJCL wedstrijden vind u hier!