Ingediend door Admin op
/sites/default/files/styles/ba/public/2024-03/DSC_4429.JPG?h=db96a8e8&itok=_Wa3766U

Op zaterdag 3 februari heeft judoclub helden deelgenomen met 5 teams aan de JJCL in Velden. Op deze dag hadden 4 van de 5 teams 1 of 2 judoka's minder door afwezigheid vanwege de griep of blessures.
Bij de jongens -12 team 1 werd met 1 man minder hard geknokt. Deze inzet werd vervolgens beloond met 2 winstpartijen, 1 gelijkspel en 1 verlies. Hierdoor belandde het team op een gedeelde 2e plek op mat 1.
De jongens -12 team 2 hebben vandaag hun uiterste best gedaan en winsten met 3 judoka's in het team knap 1 partij te winnen.
Bij de jongens -15 ging het vandaag erg goed, ze wisten 2 keer met 5-0 te winnen en 1 keer met 4-1, de laatste partij was erg spannend maar werd helaas net verloren met 3-2.
De meiden -12 team 1 waren vandaag erg op dreef. Ze wisten op een wedstrijd na alles te winnen, het zat de meiden niet mee in de verloren wedstrijd. De meiden hebben super hun best gedaan.
Team 2 van de meiden -12 stond vandaag goed te judoën. Ondanks dat ze maar met 3 judoka’s waren hebben ze knap twee partijen weten te winnen.
Hard gewerkt allemaal!